fredag 8 januari 2010

Det var ett tag sen sist...

Jo det har inte hänt mycket på den här bloggen... Jag har nog inte skrivit något på över ett år... Jag är ju inte känd för att uppdatera. Men nu gör jag det!
Året har haft en intressant början. eller tekniskt sett är det inte Nytt år än för vi har inte firat det tillsammans, så att alla vet så börjar det nya året när vi sjunger in det!
Vi hör av oss när det har hänt!
Det har börjat med sjukdom för Po, däckad i influensa är aldrig roligt. Sill har börjat i skolan igen..Idag har jag för mej, men annars verkar hon ha haft det bra under ledigheten. Jag har kommit hem från en tur till den gröna ön men är löjligt glad över att vara hemma igen.
Vår älskade vän Åsa har just fyllt 26 och henne ska vi fira på lördag, jag kan knappt vänta! Nu börjar folk att fylla 26 och jag har knappt vant mej vid 25... Tiden går och jag kan inte stoppa den. Någon som har något tips? Nej , Inte det... Fan också!
Jag ska försöka bättra emj på att skriva... Det kan ju inte bli sämre...eller?
Pöss på er! / Hanna

Inga kommentarer: