tisdag 12 januari 2010

Tjejerna har koll på mode! Det är en sak som är säkert. Jag ser fram imot att se Po i vår! Hoppas hon hittar tillfälle att ha på sig sin nya dräckt! Medans flickorna shoppar så sitter jag på jobbet med en sjukt täppt näsa och längtar efter sängen.
Men man ska inte vara klen så länge man kan gå så ska man jobba! Eller något åt det hållet.
Flickorna som jag nu kallar de andra två är duktiga och går i skolan. Jag är så stolt!
Helgen var lyckad! Med sång och dans firade vi Åsa, tills vi alla blev trötta och åkte hem vid nio. Kom ihåg att vi är gamla nu och inte har samma ork som vi hade vid 24!
Den heliga trion har fortfarande inte riktigt firat nyår. Så ni andra kom ihåg att skriva 2009!
Nu känner jag att snuset har gjort sitt jobb så jag tänkte luta mej tillbaka och njuta...mmm...

Pöss / Hanna

Inga kommentarer: