onsdag 24 december 2008

GOD JUL!!

Julafton. Äntligen är allt shoppande klart och det är dags att ge! Ett tips inför nästa jul (påminn mig om detta!): Åhlens City + 23/12 = ingen bra idé!! Men jag motade mig igenom folkmassorna och fick tag på det jag behövde. Så nu firar vi jul tycker jag!

Har tittat på nyhetsmorgon denna dag. Jag irriterar mig mest och inser varför jag inte tittar på TV.
Kristin Kaspersen säger: I går på nyheterna fick vi höra att det kommer allt mindre folk till kyrkan..
Jaså du Kristin. Är du säker på att det inte är färre folk som kommer till kyrkan?

Vidare: 10.10 kommer Camilla Läckberg hit och ska pynta julgranen..
Men allvarligt talat - Varför?!

Men överlag är jag på bra humör och så länge jag förtränger TV4s idioti så blir detta en bra dag! Nu drar vi till mormor och äter tycker jag!
Julpussar från er alldeles egna JulSill

Inga kommentarer: