måndag 12 januari 2009

The Hills alltså!

Varför i hela friden vill du vara Spencer? Hanna säger att det är för att du vill veta hur det är att leva i sin egna värld, eller bubbla typ.. Men det gör du ju redan Popo..

Jag vill nog också vara Whitney. Bara för att hon är så söt och snäll. Inget drama där inte. Lugnt och skönt. Det är så det ska vara. Synd bara att mitt liv inte riktigt rullar på den rälsen just nu. Men det kommer nog en tid för sånt också. Långsamt försöker jag få mig själv att komma på banan igen!

Nu får livet bestå av hårt arbete och plugg ett tag framöver. Det är ju bara trist att universitetet består av spån. Det är ju soft att nya kursen börjar om en vecka och jag inte har fått nån klass. NOT!

Nu ska jag sluta beklaga mig i bloggen. Jag skulle ju skriva om The Hills. Sorgligt men sant så är jag fast!
/Sill

Inga kommentarer: