tisdag 13 januari 2009

Whitney...

Alla vill ju vara Whitney. Jag valde henne först, men om man nu ska vara någon annan så är det väl inte kul om man väljer den lugna snälla typen. Vi är ju redan lugna och snälla. Jag ska vara Spencer för att jag vill skapa drama och få folk jag älskar att bli osams med varandra och sina bästa vänner. JAG VILL MANIPULERA!!(Det tog mig fyra försök att få vokalerna på rätt plats i ordet manipulera)

Förresten så vet vi ju ingenting om Whitney, hon är en väldigt liten del av serien. Vad vet vi om hennes vänner och bekantskapskrets? Har hon ens någon?

Nej, tacka vet jag Spencer. Om honom vet man allt. En gång hade han vänner, sen blev han tillsammans med Heidi och började manipulera henne. När han sedan manipulerat henne tillräckligt så att hon hade brutit med alla sina vänner, och nånstans på vägen försvann även hans vänner, så satte han igång att manipulera sin syster. Hon var dock inte lika lättlurad som Heidi och bröt med Spencer, för att umgås med Heidis gamla vänner som Spencer hatar. Nu försöker han skapa osämja mellan Heidi och hennes syster.

Det är ju mycket roligare att vara dramaqueen Spencer än söta snälla rara Whitney.

//Popo

1 kommentar:

Mala sa...

Jag säger bara en sak: alldeles för mycket fritid!