måndag 12 januari 2009

Vem-vill-du-vara-i-The Hills-diskussion:

Eleni(från ingenstans): Jag har funderat på en sak. Vem vill du vara i The Hills?
Jag: Whitney.
E: Oj, det gick fort.
Jag: Eller Lauren kanske. Nej, Spencer! Jag vill vara Spencer!!(kom jag på och gjorde en väldigt bestämd handgest.) Vem vill du vara?
E: Jag vet inte.

Efter fem minuter...

Jag: Har du kommit på vem du vill vara än?
Eleni: Audrina skapar drama hela tiden. Hela hela tiden. Och jag misstänker att hon inte är lika rik som de andra. Inte Whitney heller. Eller jo, när Whitney var i New York hade hon jävligt fina kläder. Whitney är dryg.

Efter några minuters tystnad...

Jag: Men vem vill du vara då?
Eleni: Vet inte. Har du märkt hur smal Lauren har blivit? Verkligen jättesmal. Kan man vara så smal? Jag tror nästan att jag skulle vilja vara Audriana.
Jag: Audrina. Du måste ju veta vad hon heter om du ska vara henne.
E: Jaja. Hon är cool på nåt sätt. Jag vet inte varför jag vill vara Audrina. Det är nog hennes mörka hår. I början avskydde jag henne. Hon gick mig verkligen på nerverna.
Jag: Men hennes mörka hår mjukade upp dig eller?
E: Typ...

//Popo

Inga kommentarer: