fredag 14 november 2008

Den bortglömda Bloggaren återvänder...

Ja det är jag som har kommit tillbaka och insett att om jag kan läsa denna blogg måste jag ju börja skriva i den..
För er som inte vet har jag ett nytt jobb... och det är soft att ha ett jobb.. men jag har ibland dötid och sitter vid en dator så jag kan ju lika gärna göra något vettigt av den.

Jag vill göra en revolt mot pepparkakorna... det är inte gott men varje jul sitter man där och små äter på en pepparkaka imellan alla andra måltider som julen går ut på...

Men historien om pepparkakorna var mycket intressant måste jag säga men än så länge har det inte hjälpt mej med mitt dåliga humör... men man kanske ska pröva...

Nu ska vi snart möblera om på jobbet och dricka öl..
Kanske ska jag träffa El Sillo och hennes loverboy senare och sjunga några toner... man vet aldrig.

Over and Out.. Hanna hon som glömmer att blogga

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag Tycker faktiskt inte heller om pepparkakor. Det kanske därför våra humör är som de är...