tisdag 25 november 2008

Handledartid...

innebär i dag tydligen att alla elever får sitta i datasalen och kolla sina facebook.. vettigt! jag gör ju inte så mycket vettigt heller. jag borde skriva kommentarer til alla krönikor eleverna har lämnat in, men det är lite för tidigt på morgonen för det. men oj vad duktiga de var! praktiskt taget alla texter jag fått in är super! det gör mig glad.

jag har verkligen inget intressant att skriva, men jag har ju inget annat att göra så jag kör på med ett tråkinlägg.. det var ett tag sen jag bloggade ju. men det är roligare att blogga bilder, men jag har inte tagit en enda bild på aplänge.

elodie hälsar att jag måste skriva "parra" så nu gör jag det. parra. det betyder pengar för er som inte förstår ungdomsspråk. de använder också ordet "ofta" hela tiden. "ofta att jag tänker göra så" säger de. detta har resulterat i att jag går omkring och pratar så nu jag med.

nu pallar jag inte att skriva mer.
slap your grandma!
/sill

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Sill! Sluta prata som dina fjortis-elever.

Anonym sa...

haha! xD
varför kallas du sill?
/Tovee