torsdag 27 november 2008

Jag tar ut min irritation...

Ibland blir man bara så där trött och irriterad. Av absolut ingen anledning alls. Så känns det nu.
Det kan ju bero på att jag har ont överallt och att det är svinkallt i vardagsrummet. Men jag tror att det bara är en sån där jobbig kväll när man inte vet varför man känner på ett visst sätt.
Blä helt enkelt.

Tapetseraren behagade inte dyka upp idag. Vilket inte är så uppskattat i det här hushållet. Det är lite påfrestande att bo två stycken med en massa möbler i ett väldigt kallt vardagsrum. Det finns två fläckar här inne som man kan stå på. Å andra sidan jobbar Eleni natt, då jag är hemma och stirrar och sen sover. Jag gör saker på dagarna, då sover Eleni. Men det är fan så mycket roligare hemma när Eleni är här med.
Jag hoppas verkligen att tapetkillen känner för att jobba imorrn.

Jag har precis nämnt ett flertal saker jag är irriterad på. Jag kaske inte är på lite dåligt humör av ingen anledning alls ändå...

Eleni påpekade igår att jag irriterar mig på väldigt mycket saker, onödiga saker. Det kom hon fram till när jag sa att jag brukar stänga av ljudet på TVn när jag ser på text-TV för att ljudet irriterar mig. Jag insåg då att hon har väldigt rätt. Ska se om jag kanske ska göra någonting åt detta fenomen...

//Poooooooopo

Inga kommentarer: