söndag 26 oktober 2008

Sill nördar sig i Karlstad

Helgen i Karlstad var topp! På alla sätt och vis. Trevliga männsikor, bra spelningar och bra musik ( men det visste jag ju redan, jag har hört låtarna förut..) Fredagskvällen spenderades på Nöjesfabriken. Sedan skedde allt på hotellet.
Här är lite bilder!


Jay (!)


The Overtures (bra skit!)

Jimmie och Sill (eller Anna)
Pete Best Band (Pete är han vid trummorna till höger). Jag lyckades motstå impulsen att skrika Heja Ringo.. Det hade verkligen bara varit fruktansvärt taskigt, och Pete och hans band var riktigt bra!
Jimmie på scen

Mina fötter gjorde ont så mina skor fick klara sig på egen hand..


Jay, Jimmie och Jack sjunger en visa tillsammans


Pete Best och Sam Leach
Min mor, Jay och Jimmie håller låda. Jag höll också låda, men bakom kameran.
Det var en kort uppdatering av min helg. Kanske fyller jag på med mer info, kanske inte..
/Sill

Inga kommentarer: