onsdag 29 oktober 2008

Karaokekväll med klassen

I går var det öl- och karaokekväll med klasspolarna. Det började lugnt och sansat, men spårade ur lite kan man väl kanske säga, men bara på ett positivt sätt. Vi hade sjukt kul!


Emelie sjunger Abba


Malin och Sill


"Jag ser yxan i krigarens hand!"


Jocke - lugnet före stormen..


Jocke - stormen har utbrutit!


"Fly me to the moon"


När vi sjungit Queen fanns bara en sak att säga: TYNGASTE


Malin hjälper en stackare som inte kunde sin låt.. Det kunde inte hon heller..


Malin blev elak efter ett par öl


Malin

Sill sjunger Black Velvet (och Po, jag ägde mer än i SF)


Jocke och Anders diggade och sjöng med!
Det var en lyckad kväll!
Tidigare på dagen jobbade jag. Hade ett intressant meningsutbyte med en gubbe där..
Man 1: Vad pluggar du till?
Jag: Lärare, högstadielärare
Man 2: NEJ! Blir inte det.
Jag: Vaför inte?
Man 2: Jag var gift med en sån en gång.. Det var inte mycket att ha..
Fatta vad jag garvade!
Men jag är nåt att ha! Sådeså!
/Sill

2 kommentarer:

Malin Rodell sa...

Haha! Vi rockar! Jag har också en blogg nu, som du så lätt ska hamna på Anna! Kolla malinrodell.blogspot.com vetja!

Anonym sa...

Man ska inte vara ute och slarva mitt i veckan Sill.

Haha jag råkade missa r i slarva först.