söndag 19 oktober 2008

Sorry

Bilder från helgen


Detta ska jag ärva i framtiden - fattar ni vilken dröm?!


Sill efter sopning


Kaminmys


En nybastad Sill och en nybastad Hanna



Promenadpaus


Sill och Hanna


Sill: Lägg handen på stenen så det ser ut som att det är svårt
Hanna: Men det är ju inte svårt..
Sill: Nej, men det ska SE UT som om vi anstränger oss, det var faktiskt svårt förut, därborta..


Trädklappar-Sill


Moses


Dödsföraktande hemfärd i plåtbåten

Jag vet att jag är dålig som inte bloggar mer, men det har varit lite mycket på sista tiden. Jag ska skärpa mig! I helgen var jag och H. på landet. Nice som satan! Det finns inte ett enda måste där ute så vi har inte gjort ett skit. Eller jo, jag sopade bort löv på verandan och Hanna lekte hemmafru och lagade mat. Och så tog vi ju en promenad också.. Mer aktiva än så har vi inte varit.
/Sill

1 kommentar:

Anonym sa...

Hunden heter faktiskt Mosa...