fredag 24 oktober 2008

Nördhelg i antågande!

I morrn (eller i dag egentligen, man jag ska sova först och sen) åker jag till Karlstad på Beatleskonvent. Oj, vad jag ska nörda mig! Kanske lägger upp en bild eller två när jag kommer hem igen. Fett kul ska det bli i alla fall. Fatta att om mindre än 24 timmar kommer jag att se Jay från Instant Karma på scen (på nöjesfabriken förvisso, men ändå, Jay). Jag vet att ni inte vet men Jay är, men var bara glada för min skull! Jag har sett honom i Liverpool två år i rad. Jag och mamma såg nog de flesta av Instant Karmas spelningar där i år. Sweet!
På lördag blir det till att se Pete Best på scen. En gammal beatlare livs levande på en scen i Karlstad och framför scenen står en Sill..

Och så ska jag ju träffa Jimmie. Det blir nice!

Jag tänker anse mig färdigpluggad för kvällen och sova lite tror jag.
I morrn ska vi fira Nathalie i skolan, Malin har bakad kakor och bullar så vi ska överraska henne. Vi tror på kamratskap och uppvaktande i vår grupp!

Ha en härlig helg kära vänner och läsare!
/Sill

Inga kommentarer: