fredag 3 oktober 2008

Man tycker ju att folk som jobbar med media ska veta vad kommunikation är...

Jaha. Ingenting går som jag har planerat. Min arbetsdag skulle inte bli 14 timmar, den skulle bli runt tolv. Men mitt i alltihop får jag veta att SVT ska lägga sig i mitt arbete och ska intervjua spelare i Luleå(Hockey), som då vi måste fixa med. Självklart hade jag inte blivit informerad om detta, för så funkar det på mitt jobb. Den ena efter den andra överraskningen dyker upp varje gång jag jobbar. VARFÖR SKA DET VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT MED KOMMUNKATION?! Det är ju fan bara att öppna munnen.

Så nu sitter jag här, tröttare än trött, och stirrar på en tom väska. Mitt plan går om sju timmar, och jag har inte ens packat en enda strumpa.
Jag är hungrig.

//Jag är så trött att jag knappt kom på vad jag heter. Po.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommunikation är svårt tydligen, tekniskt är det ju inga problem men människor emellan kan det ibland vara omöjligt