fredag 5 september 2008

Det gick halvbra för Hanna

Hannas felstavningar innan inlägget blev färdigskrivet: Skapad krävde ungefär 4 försök. Innan hon lyckades blev det sakpad.
Fuck blev fuke och fic innan hon fick till det. Jag fann detta underhållande. Hur kan man skriva sakpad 4 gånger innan man får det rätt? Men det är charmen med min Hanna.

Jag är på ett jäkla humör, därför har min egna blogg blivit lidande. Men nu när vi har en gemensam så blir det nog mer läsande. Från Hanna kommer ni få det senaste i från modevärlden (hon är vår modereporter), Po kommer ge er det senaste från sportvärlden (hon är vår sportreporter), det blir skvaller om idrottsprofiler, programledare och andra halvkända människor. Jag, Sill, kommer bjuda på språklig variation och en blandad kompott av varierad sort (jag är vår allt-i-alloreporter).

Till next time
Over and out!
Sill

Inga kommentarer: