tisdag 9 september 2008

Skymf att kalla Jessica Simpson countrysångerska. Det är ett hån mot hela Countrygenren.

Msn/starlounge meddelar att countrysångerskorna Carrie Underwood och Jessica Simpson går in i rond 3 i sitt bråk om nån snubbe som jag inte vet vem det är. Nån sportsnubbe som Carrie tydligen var ihop med men som dumpade henne för Jessica (bara det tyder ju på att han inte är nån smart grabb..)

Det är nu ovidkommande för mig att detta bråk pågår. Det jag finner intressant här är att de är idioter nog att påstå att Jessica Simpson är countrysångerska. Jag lyssnar på country. Jessica är INTE country!! Nämn en countrylåt Jessica har gjort........ Just det, INGEN, för hon är inte country!

Tänk att jag kan bli upprörd över så lite. Men det är en skymf att kalla Jessicas musik för country.

Sist jag kollade så var country bra musik.

/Sill

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som trodde musikgenren country var en skymf mot mänskligheten ^^

Anonym sa...

Håller med dig, Jessica Simpson är ingen sångerska över huvudtaget. Det är en skymf mot alla sångerskor att kalla henna det.

Anonym sa...

Allt är en skymf!