onsdag 17 september 2008

What ever!!!
Haha jag var på tippen idag coh såg två tioåriga tjejer prata, när jag gick förbi dem sa den ena What ever!!.. Se avd tv program som The hills gör med våra unga... jag fick hålla mig från att asgarva och lungt gå vidare.

Annars har jag gått och tänkt på hur jag ska lösa mina problem med bloggen..
Med problem menar jag att jag har inga ideèr ..... För de som känner mej vet att jag sällan håller käften men att skriva ner min tankar har aldrig varit min grej... jag börjar tänka på annat och sen har jag tappat tråden... så något sammanhang i min meddelanden kan ni glöma....

Så min helg var galen för ovanlighetens skull... men jag tänker inte informera om vad jag gjorde... Utom att jag var ute och gjorde stan osäker...och det är allt ni behöver veta.

En lite notis om helgen som kommer ... Vår vän Danile och hans band har gåt vidare i Bandit tävlingen.... så det är spelning på Harry B James på lördag kl. 21... för dom som är sugna på att gå...

Nu måste jag åka och äta tårta... det är sant...
Pöss och hej....jag var nära på att göra en Bert grej...men det kan ni glömma..
aids

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte hur medveten du är om saker Hanna. Men det rimmar ju ändå.

Lär dig skriva oslarvigt.

Sillen funderar sa...

Popo, klaga för guds skull inte på henne nu när hon äntligen uppdaterade. Hanna, jag är stolt över dig!