fredag 5 september 2008

Musiknyheter och t-bana kl. 22.35

Lyssnade på Bandit på väg hem från H. De meddelar att Chris Cornell släpper ny skiva i oktober. På denna skiva har han samarbetat med Timbaland och Justin Timberlake. Vi kan förvänta oss att skivan inte är lika rockig som hans tidigare plattor. Min reaktion: You think?!

Nu vill jag bara klargöra att jag tycker att Timbaland är en begåvad producent och Justin har sina ljusa stunder han med (men det har nog mer med Timbaland att göra), men känns det inte som en överdrift att påvisa att Cornells skiva inte kommer vara lika rockig som hans fans är vana vid??

Att åka t-bana, nykter, en fredagskväll är alltid lika spännande. Hur kommer det sig att det alltid luktar tuggummi (av slaget hubbabubba)? Lukten av alkohol och Hugo Boss-parfymen som alla tjejer i tonåren använder kan jag förstå, men hubbabubba?! Jag trodde inte att människor över åldern 12 tuggade det. Jag antar att jag har fel..

Jag skulle även inkräkta på H:s område -mode- men jag har glömt vad jag skulle skriva.
/Sill

1 kommentar:

Anna, Po, Amy, Bob, George, Popogeno, Korta håret, PoPo, Malin, Ma Anna, Poosera, LillKitty, Syster Yster, Annie, Posie, Poa, Bajs, Avvikande Anna, T.I. Äpplet, Spencer, Boots, Poot, Posan sa...

Chris Cornell och Justin i samma låt...jag är skeptisk. Inte till Chris Cornell, men till Justin är jag alltid skeptisk. Han har varit tillsammans med Brittan för guds skull!!