tisdag 16 september 2008

Jag har ett nytt motto

Detta motto lyder; "whether you think you can or you think you can't, you are right!" - Stewie Griffin
Det är ett sätt att försöka vara positiv!

Helgen i Göteborg var bara bra. Mysigt och trevligt sällskap och jävligt skönt att komma i väg.
Tog inte en enda bild så jag kan tyvärr inte bistå med bevis på att jag varit där, men det var jag. Solen sken men det var kallt. Det blev mycket Beatles och jag har även lärt mig att tycka om Paul McCartney.

Men nu är man tillbaka och en ny kurs har startat. Vi får väl se hur mycket jag kommer att klaga på den. I morrn ska vi på teater. Sen blir det nog utgång på det. Jag och Jocke i min klass försöker styra upp nåt, vi får väl se hur det blir.

Jag skulle uppskatta om mina bloggkollegor kunde anstränga sig lite för att hålla denna bloggs huvud ovanför vattenytan.. Kom igen nu!

I dag tog Hanna och jag en fika. Vi hade ju inte setts på 5 dagar, så får det inte gå till.. Jag kände inte igen henne.

Sov gott!
/Sill

Inga kommentarer: