fredag 5 september 2008

Husdjur och mode går hand i hand

Kan man ha ett lodjur som husdjur?? det skulle vara rätt så grymt... jag började tänka på det när jag såg en reklam...men efter det började jag tänka på kända människor som har haft "exotiska" husdjur och kom fram till att det inte kan sluta bra.. nu syftar jag mest på Michal Jackson och hans apa bubbles... det slutade inte vackert...

Men alla vet att inom mode världen är det bara ok med snygga husdjur som matchar din outfit, sen kan du lämna det till någon som faktiskt bryr sig om det lilla livet.
Höstens mode är det tråkiga färgerna som brunt, mörkt grönt, lila och gammelrosa...det betyder att höstens djur är björn, ödla, en lila fisk, och gris...
It´s all about the accesories!!

Your one and only Hanna

3 kommentarer:

Anna, Po, Amy, Bob, George, Popogeno, Korta håret, PoPo, Malin, Ma Anna, Poosera, LillKitty, Syster Yster, Annie, Posie, Poa, Bajs, Avvikande Anna, T.I. Äpplet, Spencer, Boots, Poot, Posan sa...

Men då kan man ju lika gärna skaffa sig en kameleont. Den matchar ju allt, vad man än har på sig.

tessa sa...

vad ska ma ha på sig om man vill matcha sina katter?

Anonym sa...

Jag såg det när jag kollade på Rachael Ray on Ice... Erkänn nu, du tittade med. Erkänn!

/Snoka