torsdag 11 september 2008

Uppdateringen...

..för Hannas del går ju lite segt som ni kanske märkt. Tydligen så är det för att jag och Po censurerar henne. Jag vet inte om hon menar att vi på så sätt kväver hennes artistiska anda eller något åt det hållet. Men nu har hon lovat att uppdatera i morrn. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Hanna berättade för mig för ett tag sen att Po trodde att hon kanske var allergisk mot Malins kanin. Resten av samtalet gick så här:

Sill: Avliva den då.
Hanna: Vem då? Kaninen, Malin eller Po?
Sill: Ja, jag skiter egentligen i vilket, så länge jag slipper höra nåt jävla gnäll!

Det var glädjande att höra att det antagligen var höet som gav henne allergichock! Det var bara att flytta in det i Malins rum. Jag kan på så sätt behålla min bästa vän i livet och samtidigt slippa gnäll. (Men nu lär jag få skit för att jag skriver att hon gnäller.. somliga är aldrig nöjda.)

Hemtentan är klar och imorrn drar jag till Göteborg! Freakin' Sweet som Peter Griffin skulle sagt!
/Sill

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har vetat länge att jag aldrig är nöjd och alltid har något att gnälla på.
Just nu tänker jag gnälla på TV4+.