fredag 19 september 2008

Kommer inte på nån fyndig rubrik

I dag sov jag till ett. Det brukar hända så där 1 gång i halvåret max. Jag är bara helt färdig och då passade jag på i dag när jag var ledig.

I kväll har hannas mamma givit henne tillstånd att träffa mig. Jag uppskattar det Lilly-Ann, tack!

Dagen har bjudit på shopping. Eller snarare så har väl hela veckan bjudit på det - i går köpte jag en väska och i dag två tröjor. (Detta är inte mode-bloggande, jag delar bara med mig av mitt något ointressanta liv). I morrn blir det förhoppningsvis storstädning. Det börjar bli dags, det ligger saker överallt igen..

Nu ligger jag här i mörkret, pratar med Popo på msn och väntar på att Hanna ska ringa.
Vi är den HELIGA TRION!
/Sill

Ps. De inlägg som inte undertecknas är Hannas. Hon har nog inte greppat att det skulle vara förvirrande om vi inte talar om vem som skriver vad..

Inga kommentarer: