fredag 5 september 2008

Fotboll, Friidrott och F1. Haha jag tänkte inte på att alla började på F förrän jag skrev rubriken.

Sill! Var inte så hård mot Hanna. Hon har det inte så lätt, hon konkurerar mot Ebba Von Sydow för fan!

Jag har inget minne av att beslutet om en gemensam blogg klubbades igenom på vårt senaste styrelsemöte. Men låt gå då.

Det senaste inom sportvärlden:
En 19-årig fotbollsspelare har blivit avstängd ett år från all fotboll. I OS spottade han domaren i ansiktet när hans Serbien mötte Argentina. 19-åringen blev utvisad strax innan och fick hjärnsläpp.
Jävla klantarsel, säger jag.

I tisdags på en friidrottstävling tävlade en av höjdhopparna (en ryss tror jag att det var) extremt alkoholpåverkad. Han klarade inte ens 1.80, sägs det. De manliga höjdhopparna hoppar runt 2.20-drygt 2.30.
Om jag var höjdhoppare skulle jag nog också prova att tävla full någon gång. Det låter skoj.

Det mesta talar för Ferarri i helgen F1-tävling.
Det är bara som de tror, motorhaveri har hänt förr...

// Sportreportern Po

Inga kommentarer: