söndag 7 september 2008

Hon menar nog Ljungberg..

samtidigt kan jag tycka att "jungberg" är ganska fint det med.

Dagen har bjudit på plugg och ännu ett besök på Lilla Beckomberga(läs mer om detta på sillenfunderar.blogspot.com om ni undrar). Där hade man för dagen dock tagit sina mediciner så det var lungt och fridfullt. Pierre hade lagat thai-gryta och lillsyster stekte kantareller. Pappa och jag åt. Sen bar det av till Ektorp för ett besök hos Hanna i videobutiken. Tog inte hem några filmer den här gången dock eftersom jag aldrig hinner se dem.

Två killar i 16-års åldern kom in i butiken och väl vid kassan utbrister den ena av dem i ett väsande men tydligt "whhööööööhhhhhh" av förundran. Han har sett den nya (?) Marabou-chokladen Amigo och är mäkta imponerad. Jag och Hanna brast ut i garv av denna reaktion.

Jag måste säga att jag förhåller mig tveksam till en choklad med salt i. Det kanske bara är jag.

I morrn tar jag sovmorgon. Jag har ställt klockan på 8.
/Sill

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att er blogg är jätterolig. Jag får mig ett gott skratt varje gång

Anonym sa...

Det är klart att du får, det är ju din roliga dotter som skriver!

Anonym sa...

Så klart!